lørdag den 30. marts 2013

Lidt nyt lavet..... :-)

 
Idag var jeg i brugsen, ligesom resten af Langeskov by... :-D Nøj hvor var der mange mennesker, så da jeg stod i kø faldt jeg over denne elkedel, og vores var ikke mere værd end at smide ud, så den måtte med mig hjem... :-D og den er lækker, godt nok en billig udgave, men var ikke klar på at give 700kr for de originale dyre, når jeg kunne få denne til 200kr....

 
 
 
Frederik har været i gang med at lave billeder idag - han ville gerne lave nogen magen til mine, så han gik i krig og fik da også lavet to flotte billeder...
 
 
Så blev mine grydelapper færdige og jeg er super tilfredse med resultatet, og fik dem brugt til aftensmaden der stod på hjemmelavet pizza med den mest fantastiske pizzadej lavet i Tipo00 mel... Opskrift kommer en af dagene....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar