torsdag den 25. december 2014

Juleaften hvor er den skøn....

JULEAFTEN... EN DEJLIG DAG FOR ALLE...
 
Jeg elsker julen og nyder dagen hvor det hele eskalere og vi skal nyde rigtig dejlig mad og dejligt selskab med familien.
Vi startede dagen med at sove længe for en gangs skyld..:-D
Over middag tog jeg og Frederik til børnegudstjeneste, vi har aldrig prøvet det før, men det er bestemt ikke sidste gang vi gør det.
Da klokken blev 3 ankom vores gæster og julehyggen startede med lidt julegodter og Disneys juletegnfilm som vi skal se hvert år.
Jesper og min svoger stod for maden - vildt lækkert bare at kunne slappe af og nyde lidt tid med min søster og mine børn..
 
Vores juletræ har i år været inde siden den 14 december, så det kommer nok tidligt ud igen, men dejligt har det været at have det inde, men synes også det er dejligt når jeg kan pakke det hele ned og vi kan få et lidt normalt hjem igen...:-D
 
 
Fik denne dejlige buket af min familie da de kom til juleaften... Så skøn....

 
Mit julebord i år var holdt i natur som jeg plejer og tilført Kobber lys og stjerner i kobber.
Det tager mig altid lidt tid at vende mig til de nye farver i trenden indenfor bolig, men til sidst falder jeg for det - det er så der hvor det snart går af mode igen... hi hi...








 
Mændene i køkkenet og de fik lavet den dejligste julemad....

 
Frederik fik opfyldt rigtig mange af sine ønsker - en stjernekikkert var en af tingene og han er rigtig glad for den, dog har der ikke været nogen stjerner endnu han kunne kigge på, så dem venter vi spændt på..

 
Min lillesøster som venter min lille niece til marts- det glæder jeg mig rigtig meget til...:-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar