lørdag den 28. april 2018

# St. Bededags hygge i drivhuset #

# Jeg elsker når man får en ekstra fridag - denne gang blev den brugt på at forberede lidt mere ude i drivhuset.
Nu er kartoflerne blevet sat udenfor drivhuset, for alle vores små spirer skal prikles om så de kan blive større.
Bænken fik en ny plads i drivhuset - nu indbyder det til at man skal bruge masser af tid derude, så næste uges lektier skal læses derude. 


# Der blev også tid til at få lavet en ny omgang syltede rødløg - de smager fantastisk i burger # 
Jeg bruger opskriften fra Valdemarsro.dk - en super lækker blog, med masser af skønne opskrifter. 

# Jeg elsker hyggen i mit køkken derhjemme - og fik sidste uge sat disse skønne blomster holdere op. Jeg har selv bundet dem, man bliver lidt ekstra glad når man har produceret selv # 


# Udsigten når jeg kører ud for at hente lidt lækker fisk i min kærestes fiske røgeri på kerteminde Jollehavn - Man bliver bare glad når man kan nyde den udsigt, også næsten hver dag # 
# Drivhuset fik nye beboer i dag, dåserne har længe stået og vi ikke vidste hvad der skulle i dem, så fandt nogen skønne kaktusser, og vips - så var de bare super dekorative # 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar