fredag den 18. maj 2018

# Dejlig dag med min kæreste #


# En super dejlig torsdag - jeg elsker når vi er børnefri og vi husker at få lavet noget god mad.
Jeg fik prøvet at stikke fødderne i vandet, det var egentlig planen at jeg skulle under i går, men det var lige en tak for koldt endnu. 
Jeg fik plantet lidt nye blomster i den gamle trækasse, en blanding af sjove græsser og lidt blomster - altid dejligt når man kan sætte nyt i
Nu har min kæreste jo en fiskeforretning, så i går fik vi lækker Laks med lækker dild fra haven, toppet med citron. Dertil lavede jeg en tomatsalat med Mozarella ost, Basilikum og Balsamico. Og til det hele et hvidløgs flutes og hjemmelavet dild dressing. Alt var bare en gang " tøm fryser og køleskab" mission, så synes selv jeg kom ret godt i mål. 
Til sidst fik jeg brugt noget af vores hjemmelavede Rabarber saft til en Rabarber Mojito - den smagte dejligt og friskt. Opskriften på den kan findes på Valdemarsro.dk # 

Rigtig god pinse til alle jeg kender 😃




Ingen kommentarer:

Send en kommentar