mandag den 24. februar 2020

Forårets kommen....

Jeg kunne mærke foråret idag.....

I dag kunne foråret mærkes en lille smule - og jeg fik min morgen gåtur ved Kerteminde Strand. En super dejlig og lækker tur, jeg elsker lyden af vandet´s klukken og at se bølgerne trække sig frem og tilbage i et stille tempo. 
Man kan kun falde helt ned når man er i de dejlige omgivelser - man kommer i ro med sig selv. 
Jeg kæmper stadig med lidt stress - det bliver dog bedre dag for dag, og jeg har også fået den skønneste praktik plads. Her er jeg startet op 8 timer om ugen, med henblik på at stige i time antal gradvist. 
Men min stress sygemelding har dog også den ulempe - at den uddannelse jeg lige har taget som Pædagogisk Assistent, den kan jeg ikke bruge til så meget lige p.t. da jeg ifølge de kloge folk jeg snakker med, har frarådet mig arbejde med omsorg lige nu. 
Så nu skal jeg tænke i nye baner - og finde ud af hvad jeg så kan have lyst til at arbejde med. 

På de nederste billeder ser i billeder af mine nye små høns - Den hvide Dalmatiner høne -Cirkeline
Den sorte Silke høne Baronessen og den brune silke høne Komtessen. 
De er faldet godt til hos Frk. 1 , 2 , 3 , & 4 ( Var ikke mere opfindsom med dem - men vi kan heller ikke se forskel på dem) 
Og ja så vores dejlige drivhus - som jeg så meget glæder mig til at jeg kan komme til at nørkle lidt mere i, jeg slapper fuldstændig af når jeg er ude i haven og bare kan nusse rundt med blomster, ukrudt, mine høns eller hvilke projekter vi nu har gang i. 
Heldigvis har jeg en dejlig kæreste som elsker fuldstændig de samme ting som jeg - om end ikke mere. 
Dog gider han ikke mine høns, han synes de er alt for forkælet :-) 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar