lørdag den 4. august 2012



Så fik vi langt om længe den ønskede høngekøje til haven og drengene elsker at lege i den - dog har Emil lidt svært ved at komme op i den, den smider ham af på den anden side.... :-) hihi..
Men tror vi skal have sat krogene lidt mere ud på siderne af træstammerne, da den er lidt for slap at ligge i...


Mit første højbed som bare mangler at blive malet, tror de skal være sorte eller en anden flot farve, men mangler lige at få de sidste to jeg har fået lovning på.. Også har vi nogen super gode venner som hjalp mig med at få lidt jord til, for free... Dejligt... Tak for hjælpen - i ved godt hvem..



Jeg nåede også lige at få lavet en gang nutella - helt Laktosefri, da den store af mine drenge har laktoseintolerance, så var nød til at prøve det, og det blev også godt, synes jeg ihvertfald.. :-) Hjemmelavet jordbær og rabarber marmelade blev der lavet idag og der er sat dej i køleskabet til boller som bare skal bages imorgen tidlig.. skønt..... God måde at slutte sin ferie på...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar