søndag den 26. maj 2013

Søndag i haven.....

 
Så er der virkelig gang i mine højbede, det er fedt at se at det går så stærkt nu. Jeg har brugt hele dagen idag med at ordne have, så radiser, solsikker og plante nogen blomster i haven..
Også har jeg fået lavet et nyt bed hvor jeg skal have plantet græskar i, nu må jeg se om jeg kan få dem til at spire indenfor først.
Jeg har længe gået og tænkt over om man kunne lave et lille bed med alle de små grene vi havde liggende, og ja - synes da det blev meget hyggeligt, om ikke andet er det bare midlertidigt til jeg får nogen flere højbede.




 
Vores kanin Perle har fået sin egen løbegård, og hun er virkelig glad for den, hun springer og danser som om hun var en lille hund, det er meget underholdende at se på..

 
Kartoflerne er godt igang - glæder mig helt vildt til at jeg kan grave de første op..


 
Hostaer og rabarber springer også godt frem i disse dage.. Jeg har sået solsikker sammen med drengene idag op af hegnet, så kommer der også lidt farver i det bed...

1 kommentar: