onsdag den 29. maj 2013

Fede blomster....



 
Søde blomster...
 
Så fik jeg lige lavet lidt kreativt igen, der har ikke rigtig været tid til det de sidste par dage, der står bare så meget på vores kalender lige for tiden..
Men igår fik jeg min endelige opsigelse, så nu er det hetl fast at 30.11 står jeg uden arbejde hvis ikke jeg finder noget inden da, hvilket jeg virkelig håber..
I mandags var jeg med et par kollegaer ude og gå Ladywalk i Odense hvilket var rigtig hyggeligt.. Igår blev jeg klippet korthåret, det skal man lige vende sig til efter mange år med langt hår, men skal helt sikkert nok blive rigtig glad for det...
Idag er jeg alene hjemme og nyder min aften alene med at lave kreative ting og bare nyde stilheden.
 
Mine suttesnore  sælger jeg for 45kr stk hvis nogen skulle være interesseret... :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar