mandag den 3. juni 2013

Tiden flyver .....



 
Tiden løber for stærkt....
Og jeg når ikke alt det jeg gerne ville have tid til.... Men lidt småprojekter har jeg da heldigvis igang.. En af mine gamle trækasser er ved at blive malet hvid, der skal stå to store blomster i, som står ude på terrassen.
Blomsterne er begyndt at springe ud i haven og det er dejligt at kunne gå hjemme og nyde det hele, det bliver det sværeste når jeg finder et andet job, man er lidt privilegeret ved at arbejde hjemme med børn, man kan nå nogen ting som man ellers ikke ville kunne nå..
Vores legehus og tilhørende lille gårdhave er også ved at få en make over, hvilket også var tiltrængt... :-D
Alle mine grøntsager trives i stor stil og skal nok give os lidt udbytte vi kan nyde her til sommer, hvilket er helt fantastisk... Gad vide hvordan man kunne nå alt det man lavede i gamle dage, og samtidig nå at være selvforsynende med alt til ens husholdning..???
Alt i alt så går det godt, sommeren er godt på vej, og ligeså er humøret hvilket har været lidt plaget efter vores fyringsrunde, og jeg forstår stadig ikke helt hvorfor jeg var en af de udvalgte frem for andre, men skidt pyt, livet går heldigvis videre...
Og jeg har en skøn mand og 2 dejlige drenge.......
 
Hvad mere kan man ønske sig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar