søndag den 9. juni 2013

Puha det har været en lang weekend uden min mand og med 2 børn alene.... :-D)

                    Jeg glæder mig til min mand kommer hjem.....

 
 
Weekenden startede for mig i onsdags da jeg havde taget fri torsdag og fredag, torsdag blev brugt på mig selv og nogen småting der skulle nås. Torsdag nat tog min mand afsted på tur med nogen fra arbejdet, han havde vundet en rejse til Dresen i Tyskland.. Så fredag stod jeg for afhentning af 3 børn, Frederik skulle have sin bedste ven Mathilde med hjem og hun blev til aftensmad, det var hyggeligt...
Og børnene hyggede sig helt vildt...
Lørdag stod den på tur i Zoo med mine forældre , niece og nevø og min lillesøster...
Også en dejlig dag med flot vejr.... Og drengene synes det var super godt, Emil er meget glad for dyr, så han kunne nok have brugt et par timer mere.. :-D



 
Emil prøver ihærdigt at få geden til at vågne, men det gad den ikke.. Ikke engang selvom han satte sig ned til den...


 
Og søkoen Henriette kom helt hen til vinduet så fik disse fede billeder af den....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar