onsdag den 5. juni 2013

Dejlig far`s dag....

 
 
 
Endelig et projekt færdigt....
Igår fik jeg min blomsterkasse færdig, det har taget sin tid oveni alle de andre projekter jeg også har gang i..
Jesper har idag været til køreprøve til motorcykel og bestod med det samme, så nu bliver der lidt mere tid til flere små projekter... :-D
Og Frederik min store dreng fik idag sin første rokketand, han kunne ikke forstå hvorfor det blødte i hans mund da han børstede tænder, så da jeg fik kigget efter, rokkede den lige så fint og en ny sad bagved og ventede på at få plads, men det var en for stor ting for en dreng der var meget træt og synes tingene er lidt uretfærdige lige for tiden... :-D men han klarede den op i køjesengen og faldt hurtigt i søvn...
Dagen er brugt på togtur hjem til mine forældre for at fejer fars dag, og vi nød eftermiddagen i hyggeligt selskab med mine forældre og min lillesøster..
 
Nu skal der hækles lidt også skal der lave en Chai latte.... :-D))
 
Kan i alle have en god aften derude.....
 
 
 
 


 
Jeg fik lavet en stor portion hjemmelavet figenpålæg den anden dag, super lækkert ovenpå en nybagt bolle og smager også helt fantastisk på hjemmebagt rugbrød..
Jeg har fundet opskriften her hos mormedstortm.blogspot.com, jeg tilsætter både rosiner og hasselnødder som hun skriver man kan også er det bare engang med stavblenderen...
Uhm.... kan klart anbefales at prøve.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar