fredag den 28. juni 2013

Min første høst i urtehaven....

 
Min første kartofelhøst....
Den anden dag gravede jeg den første spand med kartofler op, der var ikke så mange, men nøj hvor smagte de bare godt....:-D)
Og lidt radiser var der også som kunne hives op, og de smagte bare godt....
Næste år skal jeg helt klart have et helt højbed med kartofler, for det er da bare fedt at kunne grave sine egne op...
 

 
De smukkeste bonderoser fra en kær kollega....
 
Idag kom en kær kollega forbi, hun vidste jeg havde snakket om at jeg elskede bonderoser - og ja så faldt hun over disse og kom til at tænke på mig..
Nu er det vist snart min tur til at gøre noget godt for hende, hun er der bare altid for mig og står mig meget nær... :-D
Disse smukker bonderoser minder mig om at jeg fik godkendt mit kursus ønske den anden dag om at komme på 4ugers blomsterbinder kursus nu her til September, hvilket jeg glæder mig helt vildt til, det bliver bare så fedt.. ( Jeg får det igennem arbejdet da jeg er opsagt, også har vi selv valgt hvad vi vil på kursus i)....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar