søndag den 7. juli 2013

Nye hæklepinde ( synes jeg)..... og lidt til bagagerums loppemarked i næste måned.....

 
Jeg fik denne fede ide på en anden blog( men kan selvfølgelig ikke finde den nu, for at henvise til den), men hun havde lagt fimo ler omkring runde hæklepinde, som er svære at holde på når man har vænnet sig til de flade, så det måtte jeg prøve, da jeg synes de nye er for dyre at blive ved med at købe.
Det kræver nok lidt øvelse at få dem til at blive helt lige og glatte, men er sikker på at med tiden lære jeg det... :-)
Min mor havde nogen jeg kunne få og øve mig på...

 
De små stof blomster jeg før har lavet nogen af, tænkte jeg kunne være søde at have med til et bagagerums loppemarked jeg skal til i Orte( ved Aarup) på Fyn d. 24 August, det bliver sjovt at være med til...
 
Hvis nogen er intereseret  i en stand er jeg sikker på der sagtens kan tilmeldes flere.. Skriv da bare en mail... ( findes øverst på min blog...)
Ellers har jeg fået lavet mine søde gaver færdige til mine dagplejebørn, men mangler lige en enkelt knap på den ene så skal de nok blive vist frem, synes selv de er super vellykket og håber drengene og deres forældre bliver glade for dem...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar