mandag den 22. juli 2013

lidt småprojekter er færdige....

 
Stadig igang med at male værelser.... ( og senge....)
 
Nu er jeg snart igennem mit lidt store projekt med at skulle male 2 senge (drengenes) og 3 værelser da vi skal have drengene på hver sit værelse og vi skal have det store værelse tilbage som soveværelse...
( Der går lige et par dage inden der kommer billeder på bloggen - der er lidt rod oveni alt det rod....)
Nu var det tiltrængt med en lille pause så fik lavet en Chai Latte og sidder nu på terrassen og nyder den til lyden af en mejetærsker der kører lige neden for enden af vores vej og høster, fantastisk lyd selvom man faktisk er i byen...:-)
(I byen som man nu kan være her i Langeskov :-D ...)
Lidt ansøgninger er det også blevet til, vi kører i Sommerhus på torsdag og der har jeg desværre ikke mulighed for at komme på nettet, så må skynde mig at få sendt nogen afsted nu....
 
Må alle derude have en god sommer.... :-D)
 
 
 

 
Så blev mit projekt færdigt til mine dagpleje drenge som stopper hos mig d. 13 september. Jeg skal på 4 ugers kursus i blomsterbinding og jeg glæder mig helt vildt......!!!!!!!
Bagefter skal jeg på It kursus, Hygiejnekursus og truck kursus, det skal nok blive rigtig sjovt at komme ud og lære lidt forskelligt, og ja så får jeg jo større mulighed for at søge flere forskellige stillinger....
Sig endelig til hvis i kender nogen der mangler nogen gode medarbejdere...:-D

 
Denne skønne vase fra Kähler kom ind af døren den anden dag, jeg havde bestilt den sammen med et tilbud af Mad & Bolig..
Fed farve til sommeren....


 
Ja det krævede lige et lille frugt fad at klippe et stort dynebetræk op til stof, jeg påtænker at skulle lave et gulvtæppe af stoffet, så nu skal jeg bare finde en opskrift på det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar