søndag den 7. juli 2013

Søndags hygge i godt selskab lige fra morgenstunden af..... :-)

 
Dagen idag har bare stået på hygge herhjemme med familien og vejret blev jo så godt så drengene kunne få en balje med vand i og plaske rundt i. At den så lige pludselig blev fyldt op med sand, ja sådan er det... :-D
Vi spurgte hvorfor de fyldte sand i og svaret var " det skal føles som en strandbund."!! ja så var der jo ikke mere at sige der... :-D
Og super fedt at der er lidt fantasi til sådan noget også...
Frederik trængte efter lidt leg udenfor, at sidde for sig selv lidt og lave videre på hans store papegøje i perler som han har gang i, jeg glæder mig til at se den når han bliver  færdig med den...


 
Lidt pjatteleg blev det også til med far lige inden sengetid, vi 3 spiste alene da Emil gik i seng kl. 16.30 - han var så træt at han bare ikke kunne mere og bare ville i seng..
Det kan godt være han er en Emil med stort E, men han ved også godt når han ikke kan mere og bare vil i seng... :-D
Endnu en stor dreng jeg har der....

 
Så er mine Hortensia snart ved at springe helt ud, jeg glæder mig rigtig meget til at kunne plukke nogen og få dem ind og pynte i stuen...
Den pink og den hvide busk er også meget tæt på blomstring...
Men regner stærkt med at de er nået og springe ud inden vi skal holde sommerferie, der er jo trods alt 14 dage endnu inden vi holder ferie, i 4 Uger!!!!! ( jeg gør i hvert fald)
 


 
Ærter og gulerødder kæmper om pladsen i kassen med salaten, så næste år skal de ikke stå sammen...:-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar