tirsdag den 16. juli 2013

 
Jeg havde svært ved at finde ud af hvad jeg skulle bruge min kabel tromle til, men fandt ud af den anden dag at den kunne jo buges til en lille opsats.. Troede så at mine peberfrugt planter ville få lidt mere sol og evt. begynde at vokse, men det ser ikke ud til at jeg skal kunne dyrke det, de skal nok bare i drivhus... ( og det har jeg desværre ikke!!!)



 
Min hortensia har jeg de sidste år haft klippet ned hvilket jeg troede at man skulle, men i år gjorde jeg det ikke og se hvor mange flotte blomster jeg har fået i år, det er en fryd for øjet at gå i haven og se den som noget af det første ude på terrassen...:-D

 
Mit græskar frø er godt i gang med at vokse, så håber der kommer nogen flotte græskar på så jeg kan få dem syltet til efteråret....

Den hvide har også fået nogen blomster i år, sidste år havde den slet ingen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar