fredag den 12. juli 2013

Lidt nyt til drengene....

 
Ny uglepude i hjemmet....
 
Så fik jeg endelig lavet den uglepude jeg længe har gået og tænkt på, men fra tanke til handling kan desværre nogen gange være langt fra hinanden når man  ikke har al den tid man gerne ville have...
Men nu kom den til verden, og virkelig et godt resultat... :-D
Hvad siger I??
 
Jeg fik min mand til at sprøjtmale nogen låg den anden dag ( det er en ting jeg bare ikke kan finde ud af), og fik så også limet lidt på låget. Drengene skal til at have hver deres værelse, da jeg jo stopper som dagplejer, jeg glæder mig rigtig meget til at lave nogen lækre værelser til dem. Idag var jeg på den lokale trælast for at finde farvekort, drengenes senge skal males og de valgte nogen rigtig flotte farver, det bliver fedt at skulle igang med det..
Igår havde jeg besøg af min lillesøster, vi havde en super hyggelig dag og fik snakket om alt mellem himmel og jord.. :-D
 
Denne weekend står i afslapningens tegn, meeen skal da lige nå at købe maling til senge og værelser...
Hav en rigtig god weekend derude og god sommerferie til dem der er nået dertil..
( vi skal lige arbejde 1 uge mere... :-(...)
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar