fredag den 7. juni 2013

Fed lanterne til terassen....

 
Den anden dag sad jeg og så Frihuset på Tv2 nye kanal Tv2fri - hvilket er en fed og hyggelig kanal hvis man godt kan lide udelivet, " gør det selv" og bare hygge i al almindelighed... Den er helt klart et besøg værd.. Men ja så den, og den dag havde de en inde som lavede kreative ting, hvilket denne lanterne kom fra...
En masse rør fra køkkenruller og toiletruller, malet ( mine er sprøjt malede) derefter klippede jeg dem i nogenlunde samme str, efterfølgende har jeg klipset dem sammen til en ring, de bliver ret elastiske og kan bukkes ret meget... Jeg har malet den en gang mere efter den er blevet lavet.
Og så er det bare at lave det mønster man synes man vil have..
 
Ret fed ide og utrolig billigt.... Så god fornøjelse... :-D
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar