lørdag den 30. november 2013

Så er vi startet op på julebageriet.....

 
I dag fik vi lavet lidt konfekt Frederik og jeg. Jeg har prøvet at købe marcipan med smag i , Lakrids og mint/chokolade.
Så smeltede jeg lidt hvid chokolade som de blev vendt i og hakkede nogen nødder som vi rullede dem i som det sidste også op i en lille form med dem.
Og de blev bare super gode, selv Frederik kunne lide Lakrids kuglerne selvom han slet ikke kan lide lakrids i virkeligheden..:-D
 


 
Det sidste smeltede chokolade fik lidt cornflakes i og blev til små choko/cornflakes brud.... Så håber vi de smager godt med hvis chokolade også...
 

Sådan så det hele ud inden det blev sat til at koge, dejlige farver og uhm hvor det bare duftede godt..
Jeg har prøvet at lave rødkål for første gang i hele mit liv- og det blev bare rigtig godt..
Jeg fulgte opskriften fra Mette Blomsterbergs julebog, der er rigtig mange gode retter, konfekt, småkager og andet lækkert der hører julen til...
Den er virkelig værd at investere i..
 
Det færdige resultat - fantastisk til den lækre flæskesteg vii
 fik til aften...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar