torsdag den 3. juli 2014

Friskpresset juice ala Holst.....:-D

Friskpresset juice.....
Jeg har været så heldig at få lov til at låne min mors juicepresser for at se om det er noget vi ville få brugt - og indtil videre har vi da fået lavet en del frisk juice - og jeg holder meget af et glas i ny og næ da frugt ikke er det jeg får spist mest af i dagens løb.
Tror også jeg vil tage springet og prøve at lave nogen med grøntsager - skal bare lige finde de rigtige opskrifter..
I denne omgang brugte jeg appelsiner, æbler, gulerødder og doughnut ferskner... 
 
 


 
Ja kage elsker jeg jo også - men jeg prøver at lave så glutenfri som muligt efter jeg har været hos en kinesiolog, som kunne fortælle mig at jeg ikke tålte det - hvilket jeg godt vidste efter utallige undersøgelser i de forgangne år, så dette er en glutenfri krydderkage og den smager fantastisk, så helt skidt er det ikke .... :-D  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar