onsdag den 23. juli 2014

Sommer sommer.....



En dejlig sommer ferie er desværre snart slut.....
Vores 3 ugers ferie lakker mod enden - men vi har haft en fantastisk en af slagsen.
Det dejligste vejr har været med os og vi har fået oplevet en masse ting - dog holdt mit kamera også ferie i år, så der kom ikke så mange billeder i kameraet.
Vi havde den første uge herhjemme og fik lavet et par småting men dog alligevel ikke noget stort - et par strandture blev det til og en masse afslapning..
2. uge tog vi i sommerhus på Sjælland, med de første 2 dage i regnvejr hvor vi hyggede indendørs og sammen med dejlige mennesker - ja så kom det gode vejr igen og vi fik et par dejlige dage på stranden. Rundetårn fik vi også besøgt og en lille tur på strøget, men drengene er ikke så store endnu så de synes ikke det er hyggeligt og slet ikke med alle de mennesker, så det var hurtigt overstået...:-D
Jeg lærte hos nogen gode venner at bruge Mynte planten på en god måde og en måde jeg slet ikke havde tænkt på - en lille gren i en kop kogende vand og vupti man har den dejligste kop the.
Jeg har udviet lidt og købt mig en chokolade mynte som smager rigtig dejligt...
 
I dag stod dagen på H.C Anderens festspillet Den grimme Ælling i den Fynske Landsby sammen med mine forældre - det var en rigtig god forestilling og drengene hyggede sig med popcorn og slik..
Fredag bliver sidste tur i vores ferie - vi drager mod Legoland med nogen gode venner, og håber på dejligt vejr så vi kan komme i badelandet....:-D
 
Inden længe står den på arbejde igen og jeg glæder mig helt vildt - det bliver dejligt at komme i gang igen..
Nu skal resten af ferien nydes og efter ferien bliver det dejlig hverdag igen...
Fortsat god sommer derude....

Jeg nåede lige at komme på et enkelt loppemarked i vores ferie - og fandt denne skønne Margarine bøtte og fik også fat i en gennemsigtig med hvide blomster - men den må lige vente med at komme på bloggen...:-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar