lørdag den 2. august 2014

Dejlige Bananpandekager med æblemos på toppen..

Glutenfrie Bananpandekager med æblemos..
Jeg er begyndt at leve Glutenfri og det er en svær kunst at finde frem til nogen gode opskrifter - men disse pandekager med glutenfri mel har jeg fundet på Valdemarsro.dk, og bare skiftet melet ud med glutenfri mel.
De smager super dejligt - vi spiste dem tidligt fredag morgen inden drengene skulle afsted - jeg trængte til at stå tidligt op - det er hyggeligt at være hjemme, men jeg glæder mig rigtig meget til at starte på mit nye job tirsdag i næste uge.
 


 
Mine fine blomst som jeg ikke kan huske hvad hedder er endelig begyndt at springe ud - og den er da bare fantastisk, så i år skal jeg være bedre til at huske og sætte den ind til overvintring - også håbe den kommer så flot igen næste år...



 
Vores første blommer er ved at være blå - ikke helt modne endnu, men de 5 der er der skal nydes når de er klar til at spise..

 
Ananas æblerne - dem er der mange af så det bliver en stor høst vi får i år....:-D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar