tirsdag den 21. oktober 2014

Årstidstræ på arbejdet - og lidt hyggeligt perle arbejde derhjemme....

Et årstidstræ er på vej.....
Min kollega og jeg fandt på at vi skulle have et årstidstræ som kunne lyse lidt op på den triste hvide væg vi har..
Det er ikke helt færdigt endnu, men jeg arbejder lidt på det hver dag - jeg glæder mig rigtig meget til det bliver jul, så skal der små hvide snefnug på, til sommer skal der sommerfugle og små fugle, og til efteråret igen kan der vokse æbler på det..
Der vil altid være lidt ekstra man kan lave på det, det er lige mig at have et lille projekt at lave videre på hele tiden...
 

 
Min store edderkop som jeg har lavet en af til vuggestuen og en til børnehaven - dog er børnene ikke helt sikre på om de kan lide den, nogen er endda lidt bange for den...

 
Så blev mit Kryds og bolle spil færdigt - Frederik elsker at spille det, men det var lidt tamt bare på et stykke papir, så nu lavede jeg selv et, så skal der laves en lille holder til det, skal dog lige finde ud af hvordan jeg kan tænke mig at det skal se ud...
Men jeg glæder mig til at spille det med Frederik og også lære Emil at spille det...


 
Jeg fik ideen ud fra en bog - så måtte lige afprøve om det var noget vi kunne lave i vuggestuen eller de er for små - den er nem nok men mest for børn der selv kan klippe og håndtere de små perler...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar