søndag den 9. november 2014

Skøn søndag morgen og min nye ynglingsbog...

Min nye yndlingsbog og en lækker morgenmad...
Jeg kan sagtens stå op kl. 6.30 en søndag morgen og glæde mig over at jeg kan sidde og nyde stilheden når drengene har spist morgenmad og går om bord i fjernsynet - så kan jeg sidde og spise min morgenmad og få mig en kop Chai Latte samtidig med at jeg får lavet ugens madplan.
 
Min morgenmad bestod af havregrød med reven æble som har været en tur i ovnen med lidt vaniliesukker på.. Uhm.. kan klart anbefales..
 
I går brugte vi dagen i selskab med min famile hvilket var en rigtig hyggelig dag - min mor have lavet et indslag om at vi skulle lave nogen små kogle nisser, så både Frederik og jeg fik kreeret nogen søde nogen...
Dagen i dag skal bruges på at lave havregrynskugler, vaske lidt tøj, lave moddellervoks og ellers hygge med min søster som kommer forbi..
 
 
 
MIn nye yndlingsbog Opskrifter og små glimt af hverdagslykke fra Valdemarsro.dk - den er så skøn og vil helt sikkert blive min nye yndling - samtidig går jeg og venter på " jul på Kastaniegården" som min søde mand har været så sød at bestille til mig, så nu kan det ikke gå hurtigt nok med at den kommer.


 
Emil skulle lige køre ned af en bakke med en mooncar og den væltede hen over ham da han skulle dreje, det resulterede i et brud på albuen, så gips i 3 uger - og når nu han skal have slynge på, så kunne vi lige så godt lave den lidt fin..
Han synes det er super træls når nu han ikke er sådan en dreng der kan sidde stille...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar