søndag den 23. november 2014

En rigtig god tivoli tur...:-D

En dejlig dag i tivoli med svigerfamilien og nevø...
 
I går stod dagen på tur til Tivoli - vores årlige tivoli tur foregår altid i juletivoli så vi rigtig kan komme i julestemning og samtidig fejre vi min svoger, en dejlig dag..
Vi satte bilen på Nyborg station og tog toget derover - men toget skal man jo dele med alle andre - så vi tager bilen for eftertiden..
Men drengene synes det var hyggeligt - og vi kunne gå direkte ind i Tivoli hvilket jo også var en luksus - som regel kan vi ikke finde parkering, den slap vi så for der.
Vi ankom 11.30 og tog først derfra kl. 19.30 og jeg må indrømme at jeg kunne godt have brugt lidt mere tid derinde - der var den dejligste julestemning og alle de flotte lys der kommer frem når mørket sænker sig- det var så flot og så romantisk at gå derinde.
Men drengene havde brugt alt deres krudt - så turen måtte gå hjem.
Jeg fik stillet mit behov for at gå rundt og kigge på boder - drengene incl. vores to mænd fik prøvet alt hvad der var af forlystelser som de kunne få yngste manden med op i..:-D
Jeg fik også investeret i et par lækre sutsko til mig selv - de skal fragtes med frem og tilbage fra arbejde og hjemmet hver dag, men de er virkelig skønne så kan klart anbefale dem..Clemente hedder de...
Medusa havde deres eget lille hus i haven og som jeg har gjort de sidste par år, så køber jeg altid et par julekugler med hjem til fornyelse af julepynten -  og i år faldt valget på disse skønne røde julekugler med Medusa nisser på der klamrer sig godt fast for ikke at falde af...
De har så fået lov til at komme op i køkkenet - også før tid - jeg tror Jesper prøver at bære over med mig - jeg Elsker julen, så kan slet ikke vente til på søndag hvor nissen også flytter ind igen og søndag hvor drengene skal have deres første advents gave. 
 
 




 
Mine nye sutsko, lys grå med mørk lilla - var helt solgt med det samme...:-D

 
Denne skønne ellekogle krans lavede jeg for et par år siden og den har været oppe hvert år, sidste år blev den brugt som advendts krans - men nu kan den ikke rigtig bære at skulle bruges mere, så i år er det dens sidste år - jeg har lavet den til lidt en eventyrs krans som er kommet op foran hoveddøren - den er hyggelig også er den faktisk kun lavet med genbrugs materialer som jeg havde liggende..



 
Til sidst fik jeg hængt vores gamle trækasser op, som længe har stået som natborde på soveværelset - og det gjorde bare lige det sidste...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar