lørdag den 29. november 2014

Sidste dekoration er lavet...

Så er de sidste juledekorationer lavet og vi er klar til julen...
 
I dag fik jeg lavet de sidste dekorationer til julen og Frederik fik også lavet nogen fine nogen.
Den første del af dagen blev brugt på det - og resten af dagen har jeg brugt i dejligt selskab med min lillesøster og julegave køb - bare det dog var mig der skulle have alle de lækre gaver vi fik købt..:-D
Resten af weekenden skal bruges på at slappe af og nyde 1. søndag i advent i morgen..
 

 
Min fede krukke som jeg fik lavet sidste år på blomsterbinder kursus er blevet frisket op og fik lidt nye blomster i.




 
Drengene i gang med at tegne fine tegninger til gaver...

 
Sådan kom årets kalenderlys dekoration til at se ud - kobber og natur...


 
Frederik`s ene juledekoration - lige en hurtig løsning til den sidste klump ler..

 
Mit skrivebord skulle også pyntes lidt op, så det blev til denne dekoration, jeg gad godt have et kæmpe hus jeg kunne lave dekorationer til - for der er da ikke noget federe end at lave store dekorationer..

 
Frederik fik lavet disse 2 fine ind til stuen - de blev bare rigtig gode - mon han har arvet sin mors lyst til at lave sådanne kreative ting??


 
Advents kransen i år - også holdt i natur og med sart grønne lys og julekugler der matcher til.


 
Frederiks jule landskab - det er svært at få taget et ordentligt billed uden at vælte det hele - så det må ses i levende live..
Og han er meget stolt af det, hvilket jeg godt kan forstå..





Ingen kommentarer:

Send en kommentar