tirsdag den 18. november 2014

Efteråret er godt igang når jeg får lavet den første hjemmelavet Chai latte...:-)

Nyt Kreahjørne...
Jeg har længe gået og tænkt at nu skulle der ryddes op i kreahjørnet og evt. rykkes lidt rundt, og det er blevet gjort.
Det var dejligt så nu glæder jeg mig bare til at få tid til at sidde der og få lavet noget kreativt - mon ikke det snart kunne ske??
Weekenden der kommer skal bruges på en tur i Tivoli med min kære mand, vores drenge, Min skønne svoger og svigerinde samt vores dejlige nevø...
Jeg glæder mig rigtig meget, i år tager vi toget derover og kan så bare sætte os i toget når vi vil hjem...
Jeg vil se om jeg kan få taget nogen dejlige billeder derover i år og dele med jer...
 

 
Efterårets første hjemmelavet Chai Latte, som jeg finder opskrift på inde på Valdemarsro.dk - den skønneste og lækreste blog som jeg troligt følger.
Det nye Boligliv der lå i min postkasse i dag og lidt marcipan med Nougat- så tror jeg nok aftenen skal blive god...

 
En lille efterårs dekoration, kan altid piftes op når vi når jul...
Vores soveværelse har længe trængt til et lille pift af noget hyggeligt - så fik lagt en gren ind i dag og fik min lyskæde derover , samt jeg fik sat billeder op af drengene, det hjalp lidt på hyggen..:-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar