onsdag den 11. marts 2015

Ny Nederdel i Panda stof...

 
Endelig blev den færdig...
Så fik jeg syet min Pande Nederdel - jeg har længe kigget på en nederdel hos Mixed.dk, men synes alligevel det var lidt for mange penge for noget man selv kan lave, så fandt stoffet selv og har den så færdig nu - et super godt resultat, hjulpet lidt på vej af min mor og hendes overlocker, man bliver utrolig hurtigt færdigt ved hjælp af sådan en.
Hvad synes i om resultatet?
 

 
Frederik har været Kreativ i SFOén og havde dette smukke glas med hjem fyldt med konkylier der er limet på..

 
På vej hjem fra en klassekammerat fladt Frederik over disse smukke Krokusser i går så dem skulle jeg da have - håber så bare ikke de kommer fra en andens have..
Men de er jo altid smukke at se på så nyder dem på mine nye dug - Fra Stof og Stil.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar