mandag den 23. februar 2015

Lidt nyt fra det kreative hjørne...

Smukke sløjfer og flotte perle stjerner...
 
Nu fik endelig tid til at prøve og lave de flotte sløjfer i papir som jeg mange gange har kigget på hos denkreativesky.blogspot.dk - hun har så mange fede kreative ting jeg gerne vil afprøve, jeg har bare ikke nok timer i døgnet til at nå alt det jeg gerne vil.
Men der begynder at komme mere energi jo mere solskin vi får.... :-D
Så her har jeg lige sat en sløjfe i en ramme så man sådan rigtig kan de den - og et par stykker på en troldgren.



 
Ville da være en rigtig fin værtinde gave at kunne give, en flot sløjfe, lidt lækkert i glasset og den er hjemme...


 
Søde stjerne der er sat sammen og lidt perler på for at gøre dem ekstra flotte - de pynter flot...
Måske kommer der et par stykker mere til samlingen..




Ingen kommentarer:

Send en kommentar