tirsdag den 10. februar 2015

Langt om længe.....

Et stykke tid siden...
 
Ja det har taget lidt lang tid at få taget det ene billede af mine toilet tasker og min lille blå pung - energi og lyst har ikke rigtig været der, men den er vendt ret godt tilbage igen.
Så her får i et billede af dem - den store er toilet tasken, den mellemste har jeg med i min taske til småting som altid flyder rundt i tasken og den lille blå er til alle de kort man får rundt i alle butikker nu til dags...:-D
Jeg er selv rigtig glad for resultatet og de er vildt nemme at lave.
Jeg fik også en rigtig god ide til nye perleplade figurer hos min veninde som har bloggen troldeunger@blogspot.dk, hun har en masse gode ideer til forårs krukker og andre lækre blomster dekorationer også, så det er helt klart et besøg værd at kigge forbi hendes blog..
 
 
Små Kaj Bojesen fugle - dem skal jeg lige have fundet et par grene til så de kan komme op og hænge.

 
Et nyt rensdyr som skal have plads sammen med den anden jeg har, skal bare lige have fundet et sted til dem.....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar