mandag den 9. februar 2015

Vinterferie med solskin.......

Så er foråret på vej...
Nu kan jeg mærke at foråret er på vej - solen kommer mere frem, jeg får mere energi og alle mine kreative ideer kommer tilbage og jeg føler jeg bedre kan få dem ført ud i livet..
Vi har lige 2 dage fri her i vinterferien drengene og jeg, vi har nået en masse gode ting som længe har ventet på at blive lavet.
Jeg fik en god ide fra en veninde om en lille flagranke med små søde masking tape flag- et hvidt stykke snor med tape viklet om også klippet til i spidser - neget nemt og en rigtig sød ide til at friske lidt op i den stadig lidt triste tid...
 
 
Jeg er blevet total fan af Pinterest - og der er så mange fede perleplade motiver, så nu er jeg gået i gang med at producere glas brikker - så vi har nogen i stuen og så skal der laves til terrassen også når den tid kommer..
Foruden perle motiver på Pinterest er det med at lave møbler af euro paller vildt fedt, så jeg håber jeg kan få fat i nogen og få lavet nogen rigtig fede stole ud til haven som skal stå nede ved mine højbede så man kan sidde og nyde det hjørne af haven også..

 
Foråret er kommet i stuen - dog holder de ikke så længe - men så må de jo bare skiftes ud, alle de lækre løg planter er der jo heldigvis i lang tid endnu..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar