søndag den 6. september 2015

Fede Loppefund....

Fede loppefund og lidt sundhed.....
Vi starter lige med min nye ide som jeg fik i går - jeg læste at 2cl ingefær shots hver dag skulle kunne holde sygdom væk og gøre noget ekstra godt for kroppen - så nu har jeg fået brygget en god en af slagsen, så må vi håbe den er god og har en god virkning.
 
Ingefær Shot.
2 L vand
2 spsk rørsukker
2 øko citroner i skiver
200g ingefær skåret i skiver
 
Det hele skal koge i 45 min, derfter sies og hældes på flasker. Kan holde sig 1 mdr.  i køleskabet.
 
 
 
Også har jeg i dag været på loppemarked 2 forskellige steder - først i Loppeforum.dk som er åbnet ude på Rødegårdsvej 182 i Odense, et kæmpe stort lokale hvor man kan leje sig ind for 150kr pr. uge pr. stand, så betaler man 15% i kommission, der er fast personale på derude hele tiden og de har åbent hver dag.
Det er helt klart et besøg værd og jeg kommer til at bruge meget tid derude - endnu var der ikke så mange stande, men det kommer der, det er jeg sikker på.:-)
Bagefter tog jeg til Glamsbjerg hvor der ligger to loppemarkeder lige overfor hinanden  - der fandt jeg de 2 fede stakit ølflasker - begge to fra Vestfyns bryggeri - de kommer til at pynte rigtig flot i min nye lejlighed.
Fandt også alle de fine lamper, den store brune tænker jeg skal males en flot farve og skal hænge ved min sofa, den lilla og gule skal bruges som sengelamper.
Jeg fandt endnu en af de helt gamle hvor de sidder fast med en magnet, men den er allerede ved at blive gjort i stand.
 


 
Sættekasse huset her måtte jeg bare have med, jeg har længe ønsket mig et og her stod det i den rigtige farve som jeg gerne vil føre igennem i min lejlighed.

 
Tekanden er fra House Doctor og fandt den til 35kr. den dyreste af lamperne kostede 50kr, så det er har været nogen rigtig gode fund i dag.
Ved også at det bliver ikke sidste gang jeg besøger loppeforum.dk - det var en fed ide at lave sådan en butik.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar