tirsdag den 13. oktober 2015

Min nye lejlighed...

Ny Lejlighed..

Så er jeg kommet godt på plads i min nye lejlighed - og den er blevet rigtig hyggelig.
Jeg trives heroppe og føler mig godt tilpas. Mine drenge synes også det er dejligt at være her - men vi mangler lidt en have, men så nyder de det ekstra meget når de er hos deres far og kan komme ud i haven.
Så nu skal jeg bare til at være kreativ og finde ud af hvor turene skal gå hen når vi skal ud i naturen.


Mit soveværelse er ikke det største, men der er plads til det mest nødvendige, og ellers må jeg rykke om med tiden..
Jeg elsker også min plads under vinduet hvor jeg har mit skrivebord og hvor jeg kommer til at tilbringe mange af mine timer.         










Min dejlige veninde kom forbi den anden dag med en masse lækre grøntsager og nogen super flotte pynte græskar - så lidt efterår er der kommet indenfor.



Stuen set oppe fra den lille trappe jeg har fra stuen og op til drengenes værelse.. Og ja jeg har en hængekøje stol hængende, det er skønt at komme hjem fra arbejde og smide sig i den, og drengene elsker den også.




Drengene deler værelse og det går faktisk rigtig fint - dog slås de lidt om gyngen jeg har hængt op hos dem, men forhåbentlig falder det også på plads. Vi skal have fundet lidt skrivebords plads til dem, men tænker lidt på en lang plade hvor de kan sidde begge to og male, bygge lego eller lave noget andet hyggeligt.







MIt køkken er ikke så stort - men indtil nu er der allerede bagt boller, kage lavet en omgang hvid chokolade brud og mere vil blive lavet i den næste hyggelige tid der kommer.







Spise bordet står lige over for køkkenet så man føler det hele hænger lidt sammen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar