lørdag den 2. januar 2016

Et nyt år er startet.

Et nyt år er i gang.
 
Så kom vi ind i det nye år - og det var en rigtig hyggelig aften i gode venners lag for mig - mine drenge var hos deres far.
Det var mærkeligt at undvære dem på sådan en aften, men mindede mig selv om at så var det bare " Mig" tid. :-D
 
En rigtig skøn og dejlig veninde kom forbi med disse blomster en dag - bare fordi, det luner bare rigtig meget i ens hjerte når man har nogen svære dage engang imellem, men jeg ved hun altid er der og det samme ved hun med mig..
 
2016 bliver året for mig hvor jeg skal huske på mig selv og hvad jeg kunne tænke mig, jeg vil huske på at jeg har det godt, nogen skønne drenge, et rigtig godt arbejde, nogen fantastiske venner, en god familie og ikke mindste et dejligt liv - nogen gange ser man det ikke, også kommer der for meget "gråvejr" ind i ens liv og man glemmer hvad livet handler om.
 
Så til alle jeg kender - jeg holder af jer alle og jeg er dybt taknemmelig for alle de dejlige mennesker jeg er omgivet af...
Knus herfra.
 

 
Lidt nyt pynt til stuen, diamanter som er så fine og nemme at lave.
 
 
Emil og jeg var alene et par dage i juleferien hvor Frederik var på juleferie på Sjælland - den ene dag skulle vi have hjemmelavet pizza og de blev også rigtig gode - Emils er selvfølgelig den med alt kødet på - der ligner han sin far...:-D




Ingen kommentarer:

Send en kommentar