lørdag den 2. april 2016

Et lille indspark....

 
Tilbage igen..
 
Så er jeg på banen igen, men lidt mere fornyet styrke.
Det har været en rigtig hård tid at skulle igennem en skilsmisse og finde sig til rette i nye omgivelser.
Den største udfordringer er dog at få mine drenge til at føle sig trygge og få dem til at falde til i de nye forhold der er som skilsmisse familie - det har været en turbulent tid, men jeg føler vi er på vej tilbage på sporet igen, og drengene blomstrer også lidt mere.
Så nu kæmper jeg fremad og håber på at forårets kommen er med til at give os lidt mere styrke og glæde i det lille hjem.
 
Jeg har intet overskud haft til at lave nogen kreative ting, så intet er der blevet lagt på bloggen - jeg kan ikke love der kommer mange ting nu for bruger stadig al min fritid på at se alle de dejlige mennesker i mit liv som jeg er så heldig at have - der bliver jeg fyldt op af en masse god energi som jeg vægter højest lige nu.
 
Jeg vil gerne ønske alle et dejligt forår - og et kæmpe knus til alle som bruger deres tid sammen med mig...:-)
 
 
 
 
Emil og jeg på en af vores gåture - Frederik må jeg bare ikke tage billeder af, så der er jeg nød til at tage billeder i smug hvilket godt kan være lidt svært nogen gange..:-)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar