lørdag den 2. april 2016

Skønt veninde besøg....

Besøg af en rigtig dejlig veninde...
 
I går fik jeg besøg af en rigtig dejlig veninde Jane Lundgreen, som jeg desværre får set for lidt.. :-)
Aftenen var sat af til ren og skær hygge, og det blev også indfriet.
 
Vi skulle have Portobello Svampe burger med stegt kylling, tomatskiver, løg, Guacumole og mozzarella ost.
Den smagte bare så godt, og skal helt sikkert være en fast inventar hos mig.
Vi fik en let og lækker Rucola salat til med citron olie, tørrede tranebær og æbler.
Resten af aftenen blev brugt med at tøsesnakke og få opdateret på den forgangne måneder hvor der er sket en masse nye ting i hver vores liv..


 
Fik denne lækre hjemmelavede karklud af Jane fra Bylundgreen som hendes blog også hedder - den er et besøg værd.
Jeg elsker bare den flotte banderole hun har fået lavet - er lidt misundelig...:-D

 
Vi har begge en kærlighed for god mad - og Jane har bragt et par rigtig lækre breve Kantarel sovs med hjem til mig fra Norge af - jeg glæder mig til at skulle nyde dem en aften til lækker mad..

 
En enkelt lille kreativ ting har jeg fået
lavet, en lang ranke af runde cirkler som er syet sammen på symaskinen - den frisker lige lidt op til forårets kommen..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar