tirsdag den 19. april 2016

Fremgang....

Lidt i gang igen..
 Så er jeg så småt i gang med en normal hverdag igen - er næsten oppe på mit fulde timetal igen efter at have været på mindre timer i et halvt år.
Jeg trives rigtig godt i mit nye hjem og drengene begynder også at finde mere fodfæste her og finder ro lidt hurtigere når de kommer hjem.
Livet har budt på mange oplevelser, nedture, opture, udfordringer og glæder, men jeg synes det begynder at gå den rigtige vej for mig og hvad jeg egentlig vil med mit liv.
Jeg håber fremtiden bringer meget mere glæde til mig og mine drenge.
 
 
 
Jeg har lige haft gang i Juicemaskinen igen og brygget min sædvanlige Spinat/Æble og Ananas Juice..

 
Jeg har måtte flytte ud af mit soveværelse for at give plads til min store dreng som begyndte at syntes at lillebror bare var rigtig træls at dele værelse med.
Så jeg har fået et lille hjørne i det store værelse, det blev rigtig hyggeligt så det gør mig slet ikke noget at dele med den lille - dog synes han så at han skal sove i min seng - det er vi ikke helt enige om..:-D
 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar