fredag den 1. juni 2012


 Min hjemmelavede nøglesnor som jeg er blevet super glad for, den er ikke for lang og ikke for kort og har nogen dejlige friske farver...

Hama perler af de store kan blive super flotte som en skål. Alt man skal gøre er at smøre en skål(som kan tåle at komme i ovnen) med olie og derefter lægge perlerne ned i skålen og de store som her skal stå oprejst ellers bliver de ikke så flotte i mønsteret.. Man kan også lave det med de små Hama perler, der skal man bare lægge en håndfuld i bunden og  bare trykke ned på dem, så begynder de selv at bevæge sig op af kanterne og de bliver super dekorative som en flot slik skål...
Skålene kan tåle opvaskemaskinen og er enormt slidstærke... ( min den mindste har siddet i den skål vi har med de små perler... :-)

1 kommentar:

  1. Hvilken skål har du brugt? Jeg synes kun jeg har store skåle/fade, der er ovnfaste...

    SvarSlet