mandag den 18. juni 2012

Kuffert til lille pige..

I weekenden skal vi til bryllup hos en af Jesper`s venner, et stille og roligt lille bryllup på rådhuset og med efterfølgende reception i haven, jeg glæder mig helt vildt til det, det skal nok blive hyggelidt... :-) Men deres lille pige skulle jo også have en lille ting i dagens anledning...... Så har købt en lille kuffert med kaj og andrea, lavet nogen små ærteposer i forskelligt stof og er i gang med at hækle flere små kager, som så også skal i.... Derfor får jeg íkke blogget så meget, jeg er fuldt optaget hele tiden...

ER DER NOGEN GODE FORSLAG TIL HAVD JEG ELLERS KUNNE LAVE TIL HENDE - SÅ KOM GERNE MED DEM..... :-)

Og Dagen imorgen bliver brugt på begravelse hos min venindes mand, hvilket jeg synes er så trist at han er væk, han var en sød og rar mand og en god far, så det bliver en hård dag....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar