torsdag den 1. november 2012

 
I Søndags havde vi gæster fra sjælland, så bestemte mig for at prøve og lave dette stenalderbrød, det er bare super lækkert, men man skal også kunne lide kerner og nødder, da der stort set ikke er andet i...

Stenalderbrød...

100 g mandler
100g valnødder
100g hørfrø
100g solsikkefrø
100g græskarkerner
100g sesamfrø
5 æg
 1dl ekstra jomfru olivenolie 2 tsk læsø salt
 
Bland det hele sammen og hæld det i en smurt form ( jeg smurte med lidt olie, men tror ikke det behøves da det ser meget fedtet ud når man tager det ud)
Bages i en 160gr forvarmet ovn i 60 min..
 
Velbekomme....

 


 
Jeg var nede hos en veninde den anden aften og snakke lidt, hvor hun viste mig at hun havde lavet nogen søde kugler til børneværelserne, så det måtte jeg jo også prøve at lave, og det blev da egent´lig også meget godt resultatet..:-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar