mandag den 19. november 2012



                                      Krea Klubben igang....


Jeg har i lang tid ikke fået lavet nogen af mine krea projekter færdige,  og har ellers en del igang... Så derfor er der heller ikke blevet lagt så meget på bloggen, men nu fik jeg lige lidt tid til det...
Igår startede Min og Lone`s krea klub op, vi er 5 piger der mødes engang om måneden og giver hinanden gode ideer til at prøve noget nye, og lære hinanden nogen gode ting... Jeg fik smag for at skulle prøve at lave noget i Fimo ler, så skal lige forbi Panduro en dag... :-D Det var en sper hyggeælig eftermiddag, som dersværre gik alt for hurtigt... Men glæder mig til næste gang...

Hav en rigtig god aften til alle, min står på aften møde med arbejdet, det skal nok blive hyggeligt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar