fredag den 23. november 2012

SÅ ER JULEN PÅ VEJ...

 
Hvert år op til jul fylder jeg denne søde kagedåse med havregryn/kokos kugler, til trods for det sørgelige billed, men kommer bare til at tænke på hvor godt vi egentlig har det, og at vi ikke mangler noget, og derfor skal man gøre lidt for dem som måske ikke har det for nemt her i julen...
Og synes jeg gør hvad jeg kan for at hjålpe andre i den grad jeg selv har overskud til...
Emil var syg med ørepine i onsdags, så vi gik herhjemme ham og jeg og fik lavet lidt müsli og de lækre havregryn/kokos kugler, det var nu en hyggelig dag...:-D
 


 
Min egen müsli...
 
til et stort glad:
 
1 liter grov valsede havregryn
2dl rørsukker
ca 2 dl. blandede nødder og mandler som jeg hakker groft
 
Det hele ristet på en pande i lidt smør til det bliver gyldent..
 
Jeg putter nogen gange lidt tørrede æbler i...
 
VELBEKOMME....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar