torsdag den 7. februar 2013

Skønne små æg til forårs grenene.... :-)


                                                     DIY......                         

 
Jeg lavede en skabelon der ligner et æg som jeg så lavede 2 ens stykker stof efter..





2 ens stykker stof og et stykke snor til ophæng.. Jeg har en masse groft snor liggende og det passer fint til. Havde også tænkt på lædersnor..


Sæt de to dele sammen ret mod ret og med snoren til ophæng imellem de to stykker med et par små snore ud i toppen.


                   Derefter syede jeg det hele sammen med zig zag og lod en åbning stå åben i siden til at
                    fylde pladevat ind i.
                      


Til sidst har jeg syet det hele vejen rundt med lige søm og lukket siden til efter jeg har puttet pladevat ind i. Man kan selv bestemme hvor meget man vil have dem fyldte, mine er lidt flade i det, det kan jeg godt lide..


En lille forårs gren som bare håber på noget solskinsvejr til at skinne på den snart... :-)
God arbejdslyst....
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar