søndag den 17. februar 2013

KREA KLUB.....

Vi holdt idag krea klub, men det var et lille selskab da vi kun var to, men det var nu også meget hyggeligt...
Jeg fik startet på denne svamp og fik den så syet færdigt da mine to syge drenge var blevet lagt tidligt i seng( i håb om at de er lidt mere friske imorgen) :-D
Den blev bare rigtig god så er allerede igang med en mere i nogen andre farver..
Lone og jeg var ude og gå en tur inden vi startede opbag gik lige en tur forbi vores lokale "kostalden" (loppemarked) og der fandt jeg denne lækre mintgrønne skål i keramik, 20kr og den var min så den kom med hjem... Skøn søndag overstået med hjemmelavet hønsekødssuppe, så nu er vi klar til en uge mere, hvis så bare drengene også kunne blive friske....:-)
Rigtig god aften til alle og rigtig god ny uge...😀



Ingen kommentarer:

Send en kommentar