torsdag den 20. februar 2014

Lidt vinterferie det er dejligt.....


 Vinterferie i 2 dage - det skal nydes....
I dag havde Frederik og jeg en fridag, vi startede med at bage nogen lækre boller, jeg havde lavet dejen i går aftes så det var bare at lægge dem på bagepladen til morgen, også i ovnen...
Og det blev lige så gode som altid.
Dagen har stået på en lille tur på gågaden i Odense, ud i haven og rydde lidt op og gøre klar til at foråret har lyst til at komme..
Jeg fik klippet alle de gamle visne knopper af mine hortensiaer - jeg glæder mig så meget til de springer ud og håber de hvide bliver flotte i år.
 

 
Et højt glas med perle hyacinter - så bliver det ikke mere forårsagtigt, og det er hyggeligt at sidde og se dem vokse sig større og større....



 
Jeg fik sat nyt stof i min ramme jeg har til alle mine øreringe - jeg Elsker øreringe og er så heldig jeg kan tåle alle slags... :-D


 
Mine juleroser er sprunget flot ud men står gemt bag mine lavendler - så så dem først i dag da jeg kom ud i haven....

 
Dagen i morgen skal bruges sammen med min mand - jeg har vundet en smartbox superwoman - så i morgen skal vi prøve og have Hot Stone massage, og jeg glæder mig helt vildt....
og håber da også vi skal nå at kigge lidt i butikker...:-D
Må i alle have en rigtig god weeekend... :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar