fredag den 28. februar 2014

Et år ældre......

Jeg er stadig ung - det er bare mit tøj der bliver ældre!!!!!
Ja så skete det, jeg blev et år ældre...
Men jeg har haft en rigtig dejlig fødselsdag, morgenen startede sammen med min dejlige mand og mine to skønne drenge, vi havde ikke så meget mere tid end vi plejer men vi fik spist lidt morgenmad sammen og jeg fik pakket mine fine støvler ud, de er bare så lækre at have på, de sad på foden hele dagen på arbejdet..:-D
Ude fra mit nye arbejde fik jeg det lækre fad og vasen fra Kähler - hvilket jeg er sindssyg glad for, jeg har længe gået og kigget på det, så blev virkelig glad for det, så måtte lige forbi planteskolen og købe en buket blomster med til den...
Foruden denne flotte gave havde min søde og dejlige nye kollega dækket op til morgenmad med flag, samt sat flag over det hele ude på mit lille lager hvor jeg jo bruger min dag, super hyggeligt at gå og se på de flag hele dagen..
Ja også havde hun lige købt en rigtig flot grå neglelak som jeg længe har set på hendes negle og været helt forelsket i, så virkelig en dejlig dag på arbejde..
 
I går kom min tidligere kære kollega fra dagplejen forbi med den lækre lyseblå vase - vi har tit set den og været vilde med den begge to...
Dejligt med sådan en god veninde..:-D
 
 



 
Aben fra Kaj Bojesen købte jeg til mig selv fra en dame som jeg er besøgsven for hver weekend - hun synes selv jeg skal finde hvad jeg ønsker mig, og denne har længe stået på ønske sedlen. 
( og er så heldig at på mit nye arbejde har vi alle disse lækre mærker, så kan jo få mange fede ting....:-D)



 
Til sidst har jeg fået et tilskud til mine nye trænings sko som jeg er vildt glad for- har virkelig  fået smag for at komme til træning et par gange om ugen - hvilket er dejligt for det giver et dejligt velvære og et godt humør...:-D
 
Nu vil jeg bruge resten af min fødselsdags aften med mit lille projekt til min kommende nevø, glæder mig til han skal have det når han kommer ud...:-D
 
Sender lige en tak til alle dem der har skrevet til mig i dag - det er dejligt at føle sig husket...:-D
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar