fredag den 28. februar 2014

Sol Sol kom igen...........................

Nu kom lidt af foråret inden for døren...
Jeg købte 2 narcisser den anden dag, der var kun lige en enkelt lille knop på hver stilk, men indenfor de sidste 3 dage er det blevet til disse lange flotte blomster - de er da helt sikkert tegn på at nu er foråret på vej..
Og udenfor flyver der flere og flere fugle rundt og synger dejligt... Sidste weekend fik jeg revet en masse bed i haven og et lille eksperiment med at sætte en spand med et lille hul i over mine rabarber - jeg så det i Bonderøven, så nu er jeg spændt på at se om de kommer hurtigere af den grund..
 
Jeg har sat mig det mål af jeg skal nå at lave et par enkelte indlæg hver  weekend, men jeg er startet nyt arbejde og det har taget hårdt på energien - men det begynder at hjælpe lidt nu hvor rutinerne ligger lidt på rygraden, og det bedste ved det hele er, at jeg er super glad for det jeg glæder mig hver dag jeg skal på arbejde..
 


Emil syntes jeg skulle tage et billed af ham også, men det er svært at fange de helt rigtige for han laver hele tiden fis og ballade og grimasser - men dette fangede jeg uden nogen ting, super dejligt...
Gid han dog aldrig mister det mellem rum ved fortænderne, det er da noget af det mest charmerende...:-D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar