søndag den 2. marts 2014

Skøn weekend er gået hurtigt.....

Dejlige fødselsdags gaver fra min familie...
Det er vildt at tænke på, men denne fødselsdag har jeg bare fået så mange lækre gaver som jeg har ønsket mig - og i går havde vi en rigtig hyggelig dag hjemme hos mine forældre, først noget lækkert frokost, derefter ned på den lokale legeplads for at krutte børnene lidt af og vi voksne piger fik spillet et gang yatzy, som udendørs spil...:-)
Bagefter hjem og spise fastelavnsboller som jeg have lavet samt en god varm kop kakao...
Efter Frederik så havde fået slået hans mormor et par gange i UNO gik turen hjem, og vi fik en stille og rolig aften...
 
I dag har dagen stået på Fastelavnsfest med Frederik`s klasse nede på Strandvænget i Nyborg, et perfekt sted at tage hen, rigtig dejlig sanselegeplads, skov, strand og en masse dyr...:-D
I morgen starter hverdagen igen og jeg glæder mig til at komme på arbejde igen... Dejlig følelese at have....
Rigtig god søndag aften til alle.....
 
Mine fødselsdagsgaver fra familien af, stjernetegn fra Medusa, Sportstrøje, terme krus og Sif Orellana`s nye bog.....:-D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar