mandag den 17. marts 2014

Travle tider i det lille hjem.....

 
Tiden flyver afsted......
Ja tiden går stærkt lige for tiden - jeg har snart været på mit nye job i 2 mdr, og jeg er stadig lige glad for det..
Jeg går med en masse tanker lige for tiden, som optager rigtig meget af mit tid, jeg har en masse kreative projekter i gang som jeg desværre ikke kan røbe hvis min svigerinde ser med herinde - jeg skal snart være tante til en dejlig lille dreng, og håber ikke han kommer tidligere end planlagt - for jeg er slet ikke færdig endnu....:-D
Denne weekend skete der rigtig meget, Emil`s gymnastik opvisning, hvor han og hans bedste ven holdt deres egen opvisning i den anden ende end holdet ( det skal han nok ikke gå til mere - der skete ikke nok..) Han er i stedet begyndt til fodbold, hvilket jeg tror bliver lige ham..
Så fik jeg endelig langt om længe solgt vores spisebord som jeg var blevet rigtig træt af, så nu leder jeg efter et hvidt spisebord.. Men det kan godt være det kommer til at tage sin tid og finde det rigtige og nogen stole jeg gerne vil have, jeg har heldigvis fået lov til at blive tovholder på det... :-D
Ja så har vi revet hele hækken op ud til vejen - ca 7 meter hæk som var rgtig gammel og vissen, så nu skal der køres på lossepladsen de næste mange dage, også skal vi have fundet ud af hvad vi så skal have....
Men foruden alle de andre ting jeg har gang i, så har jeg fået lavet en masse øreringe og halskæder med keramik perler på til et forestående loppemarked i April, der skulle jeg gerne kunne have en del lækre ting med....
 
 

Alle mine stofrester som er svære at få brugt til noget andet er blevet til denne lækre ranke med vimpler på, den skulle gerne sælges ellers bliver den til pynt når der er loppemarked.



 
I Stof og Stil har de fået dette nye strygemærke som jeg fik sat på en hvis T-shirt med lidt overzise effekt, i morgen skulle jeg gerne kunne lave en sort med en pink stjerne på...
Den bliver så fed.....

Min nye vase som har fået lov til at have nye blomster i sig hele tiden - jeg synes bare den er så fed...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar