onsdag den 26. marts 2014

Gæslinge grene - som da jeg var lille....

Jeg når ikke noget....:-(
Dagene går bare så hurtigt herhjemme, stå op, på arbejde, hente bærn, lave mad og putte børn - ligesom i alle andre børnefamilier, men synes da godt nok det er nogen lange dage...
Alt det kreative får jeg ikke rigtig nået noget af, kun mit hemmelige projekt til vores lille nevø/fætter der snart kommer til verden, og ja så når jeg lige et par enkelte bogmærker til det kommende loppemarked i april.
I dag skulle Emil så starte på udendørs fodbold, så der ryger også lige en time på det, men det er dog hyggeligt og snakke med alle de andre forældre - jeg var den eneste der havde forudset kulden og taget en kop varm Chai latte med, så bliver det også lidt hyggeligere og man behøver ikke løbe med for at holde varmen...:-D
 
 
Jeg forærede mig selv et bundt Gæslinge grene i lørdags da vi var på grønttorvet i Odense - de er bare så fine og de bringer en tilbage til barndommen hvor vi havde sådan nogen kan jeg huske...
Vi skulle til Odense og finde Briller til Frederik - vi havde en lille mistanke om at han måske havde lidt svært ved at se, men var ikke lige forberedt på at det var så stor en styrke han skulle have...+3,50 og +3,75, så det var bare afsted og få fundet nogen pæne nogen til ham...så nu venter vi bare på de kommer...:-D


 
Jeg har i et stykke tid haft vores spisebord til salg og det blev så solgt sidste lørdag - ja så skulle jeg jo finde noget vi skulle have i stedet og jeg har altid gerne villet have et hvidt spisebord, så valget faldt på dette som jeg fik til en god pris, helt nyt...:-D
Og hele stuen fik et helt andet lys - det hvide bord der lyser helt op sammen med solen, det er fantastisk - også fik jeg et sted min nye Kähler vase kan stå...

 
Resten af ugen står bare på arbejde, Frederiks svømning og ellers bare den sædvanlige gænge - dog glæder jeg mig rigtig meget til på søndag - der er Baby og Børnebazar i Ullerslev hvilket jeg glæder mig til hver gang...
Måske bliver der lavet lidt mere kreativt det næste stykke tid- måske ikke... Jeg må tage en dag af gangen og se hvor meget overskud der er.....:-D
Rigtig God uge til alle...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar